Cum se scuză Băsescu faţă de soţie pentru a ieşi la un şpriţ

on joi, 4 noiembrie 2010

Traian Băsescu are probleme cu soţia din cauza alcoolului. Deşi pare începutul unei ştiri oarecare din Moldova, problema asta chiar există în cadrul familiei prezidenţiale. M-am convins de asta aseară, după ce am aflat că Băsescu e nevoit să inventeze tot felul de pretexte pentru a sta cu băieţii la Golden Blitz. Dacă ar fi după el, ar sta pînă spre dimineaţă, dar soţia nu prea îl lasă.

Aseară, după anunţarea rezultatelor, la Realitatea TV a intrat în direct şi Gigi Becali. Printre altele, el a spus că acum cîţiva ani a rămas cu Traian Băsescu pînă spre dimineaţă la Golden Blitz, deşi n-avea nici un chef să stea. „Şi de ce n-aţi plecat, atunci?” a venit întrebarea firească din studio. Răspunsul e elocvent: „Nu puteam, a vorbit şi cu soţia lui la telefon, i-a spus că mai rămîne, că e cu mine.” Carevasazică, Băsescu l-a folosit pe Gigi drept alibi ca să se întindă la alcool.

Vestea asta a mobilizat exemplar departamentul de investigaţii  , care a reuşit într-un timp record să pună mîna pe nişte stenograme ale convorbirilor lui Băsescu cu soţia sa Maria. Am aflat astfel că Gigi Becali e doar unul dintr-o listă mai mare de pretexte folosite de Băsescu pentru a înşela vigilenţa soţiei. Redăm parţial cîteva dintre ele:

"– Dragă, sînt cu Blaga, mai stau puţin, avem treburi importante de discutat.
– Cu cineeeee!?! Ţi-am zis să nu mai ieşi cu Blaga, ştii foarte bine că nu poţi duce cît el. Şi mai lasă-mă cu treburile importante pentru ţară, că ai mai folosit replica asta acum cîteva seri şi pe urmă am stat toată noaptea cu ligheanul după tine."

"– Iepuraş, sînt cu Emil Boc.
– Traiane, chiar aşa? Boc la ora asta ori doarme, ori se uită la desene animate. Se pare că ai uitat, dar chiar tu mi-ai spus că Boc nu are voie la whisky. Pentru că şi treaz el e cu mintea tulbure, ziceai că i-a recomandat doctorul să se abţină."

"– Iubita mea, chiar îmi doream să ajung azi mai devreme acasă, dar nu pot.
– Cum aşa?
– A venit Stolojan şi nu pot să-l las singur. Dacă l-ai vedea cum arată, m-ai înţelege.
– Pai ce a păţit?
– Nu ştiu, dar are faţa aia de culoarea unui om grav bolnav, plus o expresie tristă, de parcă s-ar gîndi omul la sinucidere.
– Traiane, tu vrei iarăşi să mă fentezi?
– Nu, iubi, de ce spui asta?
– Pai din ce-mi zici, aia e faţa de zi cu zi a lui Stolojan. N-are nici pe dracu’, aşa arată el de obicei. Lasă-l acolo şi hai acasă."

"– Scumpa mea, mai întîrziu puţin.
– De ce?
– Trebuie să trec pe la Ministerul Turismului, mă aşteapă o surpriză acolo.
– Udrea?
– Hai, iubito, cum poţi spune aşa ceva? Ţi-am spus doar că nu e nimic adevărat. Merg, într-adevăr, să mă întîlnesc cu Elena Udrea, dar pentru a-mi arăta o surpriză. Cică a făcut nişte achiziţii pentru sediul ministerului care or să mă dea pe spate. Vreau să vad şi eu despre ce e vorba."

0 lovituri:

Trimiteți un comentariu

.

Toate materialele prezente pe acest website (texte, imagini statice și filme) reprezintă opiniile autorilor lor și nu ar trebui luate în considerare de către nimeni. Acest website nu difuzează informații veridice, ci publică interpretări arbitrare ale evenimentelor, informații fictive, unele posibile iar altele de-a dreptul improbabile. De fapt, orice asemănare cu persoane reale este un adevărat compliment pentru noi. Oricine se simte lezat de conținutul editorial al acestui website este îndemnat să se împace cu situația, asta dacă nu știe de glumă.
Cuvinte cheie
jocuri , cancan , miniclip , ziare , horoscop , libertatea , miniclip , vremea , jocuri , jocuri barbie , trilulilu , youtube ,
pastila de slabit , h5 , blog , google adsense , radio online , youtube video , part time , radio on line , upload , blogger templates , blogspot templates , templates , reseller , phothopgraphy blog , blog ro , bloguri , biciclete pliabile blogspot , redtube , redtube ro , redtube zambesc , red tube , tube 8 , red tub , red tube zambesc , redtube zambesc , filme , filmulete , www redtube com , www red tube ro , www redtube ro , redtube catogori , caterinca , pe teava , la caterinca , misto , cocalari , filmulete haioase , filme , haioase , video haioase