Perversul de pe Târgu Ocna nu regretă moartea lui Adrian Păunescu

on vineri, 5 noiembrie 2010

Când a aflat de moartea lui Păunescu, perversul de pe Tîrgu Ocna juca tenis în capătul străzii. Reporterul nostru l-a apostat cu un carneţel şi i-a luat câteva declaraţii la cald.
REPORTERUL: Îl regreţi pe Adrian Păunescu?
Perversul: Eu nu regret nimic. Dacă ar fi să mă nasc din nou, la fel aş face. Deşi nu mi se pare normal să mă nasc din nou, eu m-am chinuit foarte mult timp să fac antebraţul ăsta. Cum ar fi să o iau acum de la început?
REPORTERUL: Când ai citit prima poezie de Păunescu?
Perversul: Eu nu citesc poezii, pentru că nu-mi plac băieţii. În cel mai rău caz scriu poezii, mi s-a întâmplat de câteva ori, după nişte bătăi.
REPORTERUL: Păi voi de ce scrieţi poezii, ca să vă certaţi?
Perversul: Nu, nu să vă spun cum a fost. Eu veneam de la tenis  şi când am ajuns acasă, tata era pe jos, îl bătea, şi mama la fel. Atunci am început să zic: “Enigmatici şi cuminţi,/ Terminându-şi rostul lor,/Lângă noi se sting şi mor,/Dragii noştri, dragi părinţi.” Dumneavoastră, în locul meu, ce-aţi fi făcut?
REPORTERUL: Ei mi-au spus altceva, că poezia e a lui Păunescu.
Perversul: Da, da ascultaţi-mă. Soră-mea a făcut un copil, s-a îndrăgostit cu un băiat şi au făcut amândoi un copil. Copilul a crescut între timp şi a aflat de la televizor că poezia asta a scris-o Păunescu. Atunci i-am luat direct la bătaie.

0 lovituri:

Trimiteți un comentariu

.

Toate materialele prezente pe acest website (texte, imagini statice și filme) reprezintă opiniile autorilor lor și nu ar trebui luate în considerare de către nimeni. Acest website nu difuzează informații veridice, ci publică interpretări arbitrare ale evenimentelor, informații fictive, unele posibile iar altele de-a dreptul improbabile. De fapt, orice asemănare cu persoane reale este un adevărat compliment pentru noi. Oricine se simte lezat de conținutul editorial al acestui website este îndemnat să se împace cu situația, asta dacă nu știe de glumă.
Cuvinte cheie
jocuri , cancan , miniclip , ziare , horoscop , libertatea , miniclip , vremea , jocuri , jocuri barbie , trilulilu , youtube ,
pastila de slabit , h5 , blog , google adsense , radio online , youtube video , part time , radio on line , upload , blogger templates , blogspot templates , templates , reseller , phothopgraphy blog , blog ro , bloguri , biciclete pliabile blogspot , redtube , redtube ro , redtube zambesc , red tube , tube 8 , red tub , red tube zambesc , redtube zambesc , filme , filmulete , www redtube com , www red tube ro , www redtube ro , redtube catogori , caterinca , pe teava , la caterinca , misto , cocalari , filmulete haioase , filme , haioase , video haioase