Statusuri si massuri idioate

on luni, 22 noiembrie 2010

Incep cu STATUSURILE ,mostre ale imbecilitatii zilnice intalnite de noi toti: statusurile idioate. Poate chiar mai periculoase decat massurile. In principiu, statusul a fost creat pentru a arata disponibilitatea unei anumite persoane, avand la indemana(fara subinteles, prietenii stiu de ce) si cateva optiuni: Busy, Stepped Out etc. Dupa dorinta fiecaruia, acestea se pot substitui, in limitele bunului simt. Si aici ajungem la partea mea preferata. De ce dracu’ ar vrea cineva sa puna la status “la baie, fac stiti voi ce” alaturi de 100 de pupici si x-uri si ce cacat or mai pune pe acolo? Bine, ne-am dat seama ce faci, sigur nu te speli ca ti-au taiat apa de o luna, dar ai putea sa scutesti lumea de chinul de a vedea o asemenea dovada a prostiei. Sau alt exemplu: “sunt supy nu ma deranjati stau pe mess de aia sa va intrebati voi”. Aici fara pupici, pentru a arata cat e de suparata. Asta e un alt fel de a spune: mi-am pierdut OB-ul acolo si nu il mai gasesc(misoginie involuntara). Faza cu “ma deranjeaza doar cine se stie” nu o mai comentez, aia e suferinta gratuita.
Inchei prin a spune ca eu sunt maestrul statusurilor idioate, dar eu sunt eu, eu am scris articolul, dar eu nu am pus niciodata ce am scris mai sus. Cel mult versuri de manele, si alea la caterinca( sau nu, ca sunt un manelist infect gelat:D).
Acum , MASURILE ,  abordez un subiect banal(ai un blog de cacat,ba), dar care ma exaspereaza:massurile. Ma, ce aveti cu mine? Ce v-am facut eu ca sa imi dati un mass exact cand mi-e lumea mai draga? Numai tampenii: ”ajutati copilul nu stiu care ca i-a crescut o coada de maimuta din ochi…donati in conturile..” sau “Atentioneaza-ti toate persoanele pe care le ai in lista sa nu accepte contactul cu dj_bitit,deoarece este un VIRUS ce formateaza calculatorul tau si al celor cu care esti conectat.Daca ei il accepta,ti-l poate transmite si tie.Trimite si tu mai departe acest mesaj! Ei doresc sa se descotoroseasca de Messenger-ul gratuit.Click dreapta pe grupul tau de prieteni din lista de pe Messenger,acolo unde scrie “Friends” si click Send Instant Message to all group si trimite tuturor mesajul acesta”. Si nu a gresit nici un cuvant in engleza. Extraordinar. Nu am nimic cu cei care dau massuri sa intrebe ceva(dah nu huburi, ce naiba e asa greu sa dai un search pe gugăl?), dar ceilalti handicapati chiar ma calca pe nervi. Sau si mai rau “daca nu trimiti massul asta la 15 oameni de la tine din lista, iti va muri cate un membru din familie in ordinea in care ii iubesti”. Vedeti, asta e material pentru Stirile de la ora 5. Eu nu trimit massul si il iau drept o amenintare la familia mea, ma duc la respectivul care a dat massul si ii traznesc un topor in cap. Apoi vine doamna gurista, pardon, reporterita, si imi ia interviu si devin faimos.
Voi reveni cu alte exemple de imbecilitate.

0 lovituri:

Trimiteți un comentariu

.

Toate materialele prezente pe acest website (texte, imagini statice și filme) reprezintă opiniile autorilor lor și nu ar trebui luate în considerare de către nimeni. Acest website nu difuzează informații veridice, ci publică interpretări arbitrare ale evenimentelor, informații fictive, unele posibile iar altele de-a dreptul improbabile. De fapt, orice asemănare cu persoane reale este un adevărat compliment pentru noi. Oricine se simte lezat de conținutul editorial al acestui website este îndemnat să se împace cu situația, asta dacă nu știe de glumă.
Cuvinte cheie
jocuri , cancan , miniclip , ziare , horoscop , libertatea , miniclip , vremea , jocuri , jocuri barbie , trilulilu , youtube ,
pastila de slabit , h5 , blog , google adsense , radio online , youtube video , part time , radio on line , upload , blogger templates , blogspot templates , templates , reseller , phothopgraphy blog , blog ro , bloguri , biciclete pliabile blogspot , redtube , redtube ro , redtube zambesc , red tube , tube 8 , red tub , red tube zambesc , redtube zambesc , filme , filmulete , www redtube com , www red tube ro , www redtube ro , redtube catogori , caterinca , pe teava , la caterinca , misto , cocalari , filmulete haioase , filme , haioase , video haioase