Stupid questions

on luni, 29 noiembrie 2010

In cautarea mea disperata de subiecte   noi  , am intrat pe un anume site  , unde  anumite persoane pun intrebari , iar altele raspund la aceste intrebari . La inceput saitul mi s-a parut  ok  ; insa am  ajuns la cateva intrebari mai ........

codrutz9 intreaba:
"Salut.Am si eu o intrebare , cred ca prosteasca dar sunt curios , am 14 ani si am penisul de 15 cm...este ok? adica un coleg o are de 20 cm la 13 ani? si eu la 14 d 15? e normal?Ala o fi luat pastile? Multumesc , anticipat"

dyenuta intreaba:
"Nu vreau sa radeti de mine ca intreb dar imi spuneti va rog ce inseamna indiferenta? "

RoCkErU intreaba:
"De ce femeia are p**da si barbatu p**a?"

BlackPrincessBitch intreaba:
"Am o.b.`uri d` astea :
http://shop.supermarkt-team.de/images/o.b.super_48.jpg
da ma rog eu am numa 8:))))
sunt curioasa...exista vre`o sansa sa ma dezvirginez cu astea:D? sunt longer groves
P.s eu vreau asta"

iriiinaaa intreaba:
"Buna tpu. stiu ca e o intrebare prosteasca si copilareasca dar am o intrebare >:" cum as putea sa ii scriu lui mos nicolae ca vreau un samsung galaxy ? ( si app  , stiu adresa lui ) tokmai de aia intreb"

0 lovituri:

Trimiteți un comentariu

.

Toate materialele prezente pe acest website (texte, imagini statice și filme) reprezintă opiniile autorilor lor și nu ar trebui luate în considerare de către nimeni. Acest website nu difuzează informații veridice, ci publică interpretări arbitrare ale evenimentelor, informații fictive, unele posibile iar altele de-a dreptul improbabile. De fapt, orice asemănare cu persoane reale este un adevărat compliment pentru noi. Oricine se simte lezat de conținutul editorial al acestui website este îndemnat să se împace cu situația, asta dacă nu știe de glumă.
Cuvinte cheie
jocuri , cancan , miniclip , ziare , horoscop , libertatea , miniclip , vremea , jocuri , jocuri barbie , trilulilu , youtube ,
pastila de slabit , h5 , blog , google adsense , radio online , youtube video , part time , radio on line , upload , blogger templates , blogspot templates , templates , reseller , phothopgraphy blog , blog ro , bloguri , biciclete pliabile blogspot , redtube , redtube ro , redtube zambesc , red tube , tube 8 , red tub , red tube zambesc , redtube zambesc , filme , filmulete , www redtube com , www red tube ro , www redtube ro , redtube catogori , caterinca , pe teava , la caterinca , misto , cocalari , filmulete haioase , filme , haioase , video haioase