Emil Boc îl contestă pe Newton: „Nu am căzut în cap din cauza gravitaţiei”

on marți, 2 noiembrie 2010

Reporterii TNR s-au întâlnit azi cu premierul Emil Boc pentru a-i aminti că e căzut în cap. Înarmaţi cu filmarea din emisiunea lui Andrei Gheorge, în care se vede clar că Emil Boc a căzut în cap (de la o distanţă apreciabilă, raportat la înălţimea premierului), l-am rugat pe Boc să ne confirme că incidentul respectiv a avut loc din cauza efectului gravitaţional. Însă, spre surprinderea noastră, Emil Boc a infirmat teoria gravitaţiei.

TNR: Domnule premier, se spune că dumneavostră aţi căzut în cap în emisiunea lui Andrei Gheorghe din cauza efectului gravitaţional..
Emil Boc: Nu am această informaţie, am auzit-o spusă doar ca supoziţie, dar eu nu am cunoştiinţă de aşa ceva, nu ştiu de implicaţiile teoriei... Deci atâta vreme cât situaţia aceasta nu există, gravitaţia nu are nici o legătură cu faptul că am căzut în cap. Va trebui să-mi vină oamenii cu o analiză, pentru că o asemenea teorie nu mi s-a confirmat.
TNR: Totuşi, Newton este unul dintre cei mai mari fizicieni, iar el susţine că...
Emil Boc: Încă o dată vă repet: această teorie trebuie să aibă acoperire. Până nu o să am pe masă un raport, acestă teorie nu există.
Convinşi că n-au cu cine discuta, reporterii noştri au renunţat să-i amintească premierului de evoluţionism, cu atât mai mult cu cât în cazul lui Boc acesta pare să nu se confirme.

0 lovituri:

Trimiteți un comentariu

.

Toate materialele prezente pe acest website (texte, imagini statice și filme) reprezintă opiniile autorilor lor și nu ar trebui luate în considerare de către nimeni. Acest website nu difuzează informații veridice, ci publică interpretări arbitrare ale evenimentelor, informații fictive, unele posibile iar altele de-a dreptul improbabile. De fapt, orice asemănare cu persoane reale este un adevărat compliment pentru noi. Oricine se simte lezat de conținutul editorial al acestui website este îndemnat să se împace cu situația, asta dacă nu știe de glumă.
Cuvinte cheie
jocuri , cancan , miniclip , ziare , horoscop , libertatea , miniclip , vremea , jocuri , jocuri barbie , trilulilu , youtube ,
pastila de slabit , h5 , blog , google adsense , radio online , youtube video , part time , radio on line , upload , blogger templates , blogspot templates , templates , reseller , phothopgraphy blog , blog ro , bloguri , biciclete pliabile blogspot , redtube , redtube ro , redtube zambesc , red tube , tube 8 , red tub , red tube zambesc , redtube zambesc , filme , filmulete , www redtube com , www red tube ro , www redtube ro , redtube catogori , caterinca , pe teava , la caterinca , misto , cocalari , filmulete haioase , filme , haioase , video haioase